Det trodde ni inte va? Nääee.. Inte jag heller.



Igår var vi hemma på gården och hjälpte till hela dagen. Var så fruktansvärt rastlös och uttråkad efter helgen som varit så jag gick ut i stallet och började göra fint där. Var massvis med halm som skulle bort, soppade och donade lite, skruvade bort lite mat skålar osv. Tyvärr hade vi ínte rätt slang för då skulle jag spolat av hela stallet med högtryckstvätten oxå. Det skulle varit roligt ifall vi hann göra klart stallet och få dit hästarna innan vi far härifrån. Jag är fan grymt imponerad av mej själv nu! Men det tar på en att vara ute hela dagen och jobba så framåt kvällen knäppte vi på en film vi kikade på innan sängen kallade.  

Idag är jag fan uppe med tuppen, klockan nio ringde väcklarklockan och dags för att stigga upp. Just nu är vi hemma på Norrsundet och har lite ärenden att fixa på datorn och via telefon. Sen blir det en sväng in till Gävle Centrum. Det är nog det närmaste storstad jag kommer på ett bra tag så jag ska väl inte klaga. Kanske hinner med en snabb fika så jag får min latté någonstan oxå med?! Om dom vet vad det är för något........ haha.






Kommentarer
Postat av: Fredrik Hjortman

Tja!

Grymmt skönt att se en så "van" stalldräng!

Kanske något att satsa på! HaHa!

Hoppas allt e bra med dig för övrigt. När åker ni tillbaka till Tyskland?

// Fredrik



2009-11-23 @ 15:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0