:) tralalallaaa..

Tanken var att vi skulle hålla oss vakna hela natten och dagen idag för att komma i tid till säng ikväll. Men framåt morgontimmarna orkade jag inte längre så jag viskade trött till Tobbe; "Ställ väckarklockan på halvåtta - åtta" och sen somnade jag ganska så snabbt efteråt.. Om väckarklockan ringt eller inte har jag inte den blekaste om för 13.30 vaknar jag till liv och kommer upp. Bra jobbat Daniel! Lousie tittade förbi så vi satt och pratade en stund och sa hejdå innan hon sprang iväg på nya äventyr igen. ´

Packningen är äntligen klar efter lite bråk, det blev min vanliga väska som handbagage och en till stor väska..  - Jag får helt enkelt se till att klara mej på det. Snart väntar frukost-lunch-middag för sen måste jag plocka fram kläder att åka i, fixa lite här hemma och krypa ner i sängen. Jag ska upp redan vid halv fyra i natt för att hinna med tåget till Frankfurt. But hey, det gör mej ingenting alls.. Tralalallaa.. För jag ska ju få åka hem! hemhemhem.. Till mitt. Springer runt här som ett litet barn på julaftonsmorgon och är så glad. När jag satt och pratade med Sandra igår på msn och såg henne kände jag verkligen hur bra det här kommer bli. Nu vill jag verkligen komma hem ett litet tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0