ETT STORT JÄVLA SKÄMT !

DET HÄR MÅSTE VARA ETT STORT JÄVLA SKÄMT ELLER NÅGONTING. JAG HAR ALLTID TROTT ATT DET FINNS TV DÄR EFTERSOM VI HAR SUTTIT OCH KOLLAT PÅ DVD, MEN ICKE DÅ... DET FINNS INTE EN ENDA JÄVAL KANAL! NU HAR JAG HAMNAT RIKTIGT JÄVLA LÅNGT UT PÅ LANDET. BARA UTEDASSET SOM FATTAS ELLER VADÅ....? MEEEEEEEEN. JAG VILL SE IDOOOOOOOLN SISTA FREDAGEN JAG ÄR I SVERIGE INNAN VI MÅSTE ÅKA TILLBAKA.

GAAAAHHH!!! JAG VILL TILLBAKA TIILL STORSTADEN, MINA CAFÉR, SHOPPINGEN, VÄNNERNA,  UTESTÄLLEN, DIT JAG HITTAR, STOCKHOLMSLIVET MED ANDRA ORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jävla skit oxå..


jag kommer säkert dö av frosst eller bli uppäten av en jävla björn dom sista dagarna.



Kommentarer
Postat av: Monica

Du kanske kan se Idolreprisen på söndag annars går det ju att se det på webbeb liksom du gjorde med sos Gute!!!

2009-11-20 @ 18:55:38
Postat av: Anonym

Men asså, om du inte trivs så kan du väl stanna i sverige? det låter ju inte som om du vill tillbaka till det där landet låååångt lååångt borta. Vet inte men du kanske inte ska göra nått som du inte egentligen vill göra...

2009-11-21 @ 22:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0