Höstlov.

Hörde att det börjat snöa hemma i Sverige idag, snöblask för all del men ändå snö. Själv kan jag trösta mej med att vi bara har regn och blåst här borta. Så ännu har vintern inte hittat hit.. Men jag kanske inte ska säga för mycket nu för då har vi väl snö här imorgon när jag vaknar?! Haha. Var till läkaren idag och fick glada besked och ny medicin. Dom svenska studenterna har höstlov den här vecka och dom flesta har åkt iväg på eget håll så det är ganska så dött här. Vi var till Lousie & Anna en sväng och sa hejdå till Anna eftersom hon åker till Österriket imorgon. Jag kan glädja mej åt att min lilla darling-häxa-Lousie blir kvar så det känns roligt. Blir nog att spendera lite tid med henne framåt helgen förhoppningsvis.

Nu sitter vi och väntar på att tvättmaskinerna ska bli lediga så vi kan tvätta upp lite kläder, måste börja med middagen så småning om med. Men allt får ta sin lilla tid idag, jag mår återigen väldigt illa och så fort jag är uppe på bena känns det som om allt ska komma upp. Jag tröstar mej med att det inte är lång tid kvar på den här jävla medicinen och att jag snart är som folk igen. Det ska bli skönt.. Jag hoppas på lite festligheter till helgen kanske till och med, det skulle vara skoj att sätta klackarna i taket och röja lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0