I am so fucking tired

Ibland händer saker man inte kan råför och idag blev det så. Hela eftermiddagen har jag suttit på sjukhus tillsammans med Lena och för en gångs skull kanske jag ska säga att jag inte var där för eget behov. Saker & ting blev inte som planerat och fick tyvärr andra slut än vad man hoppats och ville. Mötte upp tjejorna och käkade middag tillsammans innan vi åkte hem till masmo.


Nu har jag installerat mej här hemma och allting är precis som det ska vara.  Fått låna Annikes rum som är borta några dagar. Läste godnatt saga för William och myst med fina Carro. Det har varit en avslappnad kväll framför tv:n. Måste upp tidigt imorgon för att ringa några samtal och fixa med några viktiga saker innan jag ska iväg på roligheter.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0