Idolmys.

Arbetsförmedlingen var över på lite mindre än en timme och det var inga konstigheter alls utan jag ska fortsätta skicka in en lista med mina sökta jobb i slutet av varje månad som tidigare. Toppen.. Jag och Sannah kunde därför snabbt röra på oss in mot stan. Träffade på Lina en snabbis i slussen och hämtade min kofta ja glömt sen jag sov där och sen bar det av till gamla stan. Vi båda var fika sugna så efter att fixat med en grej gick vi till det välkända gaystället Chockladkoppen. Lyckligtvis träffade jag in på några bekanta ansikten utan vi kunde sitta och fika i lugn & ro. Det kändes skönt för jag var inte alls på humör för att möta på massa folk utan jag vill ta vara på varenda sekund tillsammans med madam innan vi måste säga hejdå på måndag. Chockladkoppen har nog stan godaste chocklad, varmchocklad med grädde fast det är äkta chocklad dom gör den på och man kan även välja vit.

Kom hem till Masmo till fem tiden och låg och pillade lite på datorn med Carro.. Lekte med William och han testade mina skor och gick omkring i, kanske några storlekar för stora men det ska börjas i tid. Hjälpte Lena med maten så satt vi ner allihopa tillsammans och åt underbar mat innan vi förflyttade oss till soffan och tittade på Idol. Annike var så gulligt så hon hade bakat efterrätt åt oss alla, sötungen..  Riktigt fredagsmys men tjocka feta släkten typ. Jag trivs som fisken i vattnet när huset är fullt.

Jag är sjukligt trött men det är egentligen inte så konstigt med tanke på när jag blev väckt. Det börjar bli dags att stänga av datorn och lägga sej till rätta för om bara några timmar kommer William upp igen och då är det full rulle, yeah.. Sa att jag kunde ta honom imorgon bitti så dom fick sova ut för en gångsskull. 

Imorgonförmiddag måste jag verkligen ta mej tid till att ringa två vänner som jag lovat höra av mej till, men det är så mycket som kommit imellan tyvärr.. Men imorgon ska ja verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0