Jag ska bara, jag ska bara som Alfons sa.

Såhär gör jag alltid! Egentligen skulle jag börja med packningen och få allting klart ikväll men innan dess skulle jag BARA sätta mej vid datorn och kolla mailen.. En timme senare sitter jag kvar här och har inte det minsta lust att börja packa.

Vi åkte in till stan och jag har redan börjat inhandla saker till nya hemmet. Känns så bra och jag har planerat allt så fint. Idag hittade jag superfina ljuslycktor i "mina" färger som jag tänkt sätta upp i taket vid fönstret som man kan ha värmeljus i. Blev två olika blåa färger, en brun och en vitt. Mötte sen upp dom andra vid julmarknaden och sa hej men dom skulle hem så vi fortsatte på stan med Anna.

Tanken var att vi skulle iväg på gallej ikväll hemma hos en kompis till mr men med tanke på att vi inte ens börjat på packningen kändes det inte som någon superidé.. Istället gick mr och handlade middag och fixade i ordning den medans jag lockade hela Annas hår och satte upp det, det superfint. :)

Nu ska ja väl börja sätta lite faart...
Bara två dagar kvar innan jag får åka hem nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0