Middag..

Min biljett är utskriven, skjortan är tillbaka lämnad och på hemvägen gick vi förbi affären. Vi korkade upp en flaska vittvin och jag ställde mej i köket och lagade mat. Kycklingfilé, ris, advocado sallad och stekta champinjoner i vitlök till Tobbe. Nu har vi ätit och är proppmätta, nästan så att man rullade ifrån matbordet. Lite vänner till oss frågade om vi skulle följa med på fest ikväll men hembiljetterna blev så pass dyra så vi har faktiskt inte riktigt råd.. Det kommer väl fler tillfällen! hmpf.. Kul hade det varit. Istället tänkte vi plöja igenom några avsnitt på sex and the city boxen innan det är dags att sova. Imorgon måste jag verkligen försöka komma upp innan 12 för jag måste till stan och fixa en födelsedagspresent och börja packa på eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0