Min dag..

Vilken dag! Den har varit lång och stressig men ack så underbar. Mina stackars små fötter gör ont efter allt gående hit & dit idag så det var på tiden att slita av sej skorna och hoppa i mjukisbyxorna här hemma hos Lina nu!

Som jag sa hade jag lite ärenden att börja dagen med och det gick fint. Åkte hem en jättesnabbis till mormor och hämtade min post, lite kläder och gosade med felix som var jättemysig. Han satt i min famn princip hela tiden och kelade medans jag var där.

Strax därefter åkte jag in till stan och träffade Sannah och varit med henne hela dagen. Vi har fikat, pratat pratat och pratat, gått runt och kollat i olika affärer, hämtade ut min klocka som var klar på lagningen, kramats i massor och haft en superfin dag tillsammans. Visst har jag alltid varit känslosam av mej som människa mej just nu slår det priset, jag blir så himla lycklig utav att träffa alla fina vänner och kan inte sluta krama om dom när vi ses.

Vi träffade finfinaste Hannes och tog en snabb fika med honom på café 60 innan han skulle hem och plugga och vi åkte hem till Sandra. Jag hade mitt bankomatkort där som jag glömt i Sverige och blev kvar där ett litet tag. Sannah mådde inge bra så hon åkte hem och jag gick och letade efter en vinterjacka i stan innan jag mötte upp Lina och vi åkte hem till henne tillsammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0