No party to night either..

Vaknade runt klockan två idag och det var förjävligt skönt med en sovmorgon.. Jaa jag vet, jag sa att jag skulle gå upp innan 12, men nu blev det inte så. Fixat lite här hemma innan det blev en snabb dusch och stan som gällde. Sprang runt på stan och tittade i olika butiker efter en present och tillslut hittade jag något jag blev nöjd med som fick följa med. Tog spårvagnen hem och inhandlade middag och andra godheter på Rewe innan det blev ett besök hemma hos Louise som sen följde med och joinade oss på middag. trevligttrevligt..

Även fast det är lördag kväll blir det nog inge röj ikväll heller. Har jag blivit gammal och grå (?!) eller är det pengarbristen som bestämer? Jag är äckligt uttråkad och rastlös och vill verkligen hitta på någtt oväntat eller galet. Istället får jag nöja mej med halvgammalt vin, en påsepopcorn och sex and the city boxen.. Mer exklusivt än så blir det inte här! Gaahh.. Nu blev det kanske lite bitter stämning här men jag är verkligen inte van vid sånt här lugnt tempo och det bara kryper i kroppen på mej efter att få gå ut & roa mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0