Räkning + Té..

Väldigt segstartad idag. Sista gången jag kollade på klockan i morse var den lite efter sju och då hade jag inte somnat ännu. Tobbe har snarkat hela jävla natten så jag har fått legat och puttat/sparkat på honom och försökt somna innan det började igen.. Det är en evig kamp det där varje natt, haha ;) Lousie kom förbi efter tolv så vi har suttit och pratat, druckit té och myst. Frskosten ?! står på spisen och efter det måste jag in en snabbis i duschen för att fräscha till mej innan vi ska hem till Louise!

Räkningen ifrån sjukhus kom idag och det var mindre roligt. 105 € gick det kalaset på och det var inte riktigt någonting jag var bredd på. Jag trodde att det blåa kortet man har med sej när man är utomlands skulle täcka sjukhuskostnader. Är det någon som vet nått om det? Har jag sån tur att jag kanske slipper betala den räkningen eftersom jag har det kortet eller kommer jag inte undan det?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0