Se you soon..

Det är mycket praktiska saker som vi hållt på med att ordna under dagen. Vi åker ju tillbaka till Tyskland tidigt i morgon bitti så det är bäst att passa på nu. Boende, biljetter, min dator och massa annat. Känns som om att vi åkt jojo fram och tillbaka i bilen mellan gården och Norrsundet.

Nu kom vi precis tillbaka till Norrsundet eftar att ha varit hos Tobbes farmor och sagt hejdå. Så himla söt tant det där.. Vi ska strax åka tillbaka till gården för att börja med packningen för sen blir det middag med föräldarna och jag måste bada och försöka komma i säng någerlunda tidigt.. Vi får väl se hur det går med det sistnämna dock, haha..

Är många blandade känslor med att åka tillbaka till Tyskland och det skulle vara en överdrivt om jag ska att jag jubblade.. Det har varit alldeles för många motgångar där borta och jag trivs inte alls.. Men det är bara att hålla ut för vi har tittat på tågbiljetter som tar oss tillbaka till Sverige redan efter helgen och då kommer vi att stanna. Som planerat ska vi stanna i Gävle under december månad men nu efter ett telefonsamtal ikväll ser det betydligt ljusare ut och jag kanske redan kommer tillbaka hem till Sthlm tidigare än så...


love,

daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0