Skrattfnatt - javisst.

Tobbe fick ta tag i både middagen och tvätten medans jag låg på sängen och vilade ett slag. Det dumma illamåendet har inte velat ge mej sej idag. Tvätten hänger på tork och jag har börjat lite smått att lägga fram kläder som ska packas ner för vistelsen hemma. Satt och pratade med Anna på fejjan och bjöd över henne på en kopp té och det har varit så mysigt. Det känns som om det är en veckas skratt som kom ut ikväll, fick något fnatt och satt och tokskrattade åt dom mest ovisentliga saker som finns men roligt var det. Om inte annat så behövdes det. Tokstålarna har både suttit och sjungit, kört lite swingdans och hoppat runt och gjort akrobatiska rörelser i mina ögon på golvet men man kan inte komma ifrån att dom är söta när dom hållt på. Precis sagt hej då till Anna som skulle hem och sova nu och det börjar väl bli dags för mej att göra detsamma. Alla kvälls bestyr är nästan färdiga som att läsa bloggar, kolla mobilen, tvätta ansiktet och byta om till nattis kläder - bara tänderna som väntar på att bli borstade! Så med det här säger jag godnatt för ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0