Strandsatt på bondvichan....

Dom senaste dagarna har både varit intressanta och lite speciella må jag säga. Jag kom till Gävle i måndags kväll och fick träffa Tobbe´s föräldrar för första gången.. Det gick okej. Fast dom bor i Norrsundet Gävle är en riktig storstad om man jämför med det. Kaffet kokas på vedspisen, man måste elda för att få det varmt. det finns inget internet och det blir mörkt redan klockan tre här på dagana.. Nu undrar ni väl hur jag överlever?! Jadu.. Det är knappt. Jag är nog en storstadspojke ända ner i tåspettsarna men det är kan nog vara nyttigt det här med. Det är bara jag som inte är van vid den här livsstilen. Synd bara att det ska vara så förjävligt kallt hela tiden och man ska frysa fötterna av sej. Lillstugan som ligger på tomten och som vi sover i har inte ens någon toalett. Det finns tyddligen råttor, vargar och björnar här.. Eller så är det bara Mr som lurat mej för att han tycker det är så roligt, jag vet inte.. Men det ska bli skönt att komma in till storstaden sen igen.




Imorgon är det den stora dagen för operation! 07:30 ska vi vara på plats så Tobbe får läggas in. Ingreppet ska ta en timme och sen får vi se hur länge har sover efteråt. Medans får jag ta en tur på stan och leta upp ett internetcafé eller nått. Nu ska vi åka in till stan och handla lite... Vi hörs nog en sväng ikväll innan vi far ut till landet igen. 

tjingeling..


Kommentarer
Postat av: Lena

Skönt höra från dig.Det är sant det finns björnar och sånt där så håll dig ifrån dom TACK.Skönt DU hemma snart igen.Använd raggsockorna hehe.Sen har vi en ljusgrå v tröja här tjejerna säger det är din så du vet.Längtar sjukt mycket efter DIG.Kramizar

2009-11-18 @ 22:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0