Strax bär det av.

Efter några försök att komma till ro att sova utan lyckat resultat gav jag upp och har suttit och pratat med Tobbe hela natten. Kommit på en av våra grannar ha lite trevligt i kökssoffan och tittat på sex and the city. Nu är jag färdigduschad och klar för att alldeles strax knalla iväg till spårvagnen. Det kommer bli en lång dag eftersom jag inte är framme i Stockholm för ens efter klockan sex. Men fina Lina möter upp mej på centralen och vi åker hem till henne. Vi hörs därifrån senare ikväll. Jag är ganska så nervös för att lyckas med byterna och hitta rätt men det ska nog gå bra.. haha, annars får vi se vart jag hamnar ;)

Mitt vanliga svenska mobilnummer kommer funka som vanlig efter klockan 16.00 i eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0