tvätt hit & dit..

Tvätta är nog bland det tråkigaste som finns. Speciellt när det är allting som måste tvättas upp. Och..... Jag måste nog erkänna att jag kanske inte har så lite kläder med mej ändå. 80% av alla kläder är mina. Ooops.. Hela dagen har vi städat och tvättat här, det mesta hänger nu på tork och och vi har bara två maskiner till som ska in. Tobbe springer runt och letar efter sitt USB minne och är allmänt grinig/stressad. Snart måste vi snabbt in till stan och lämna tillbaka en skjorta och skriva ut flygbiljetterna.. Tiden har gått så snabbt och det är ju faktiskt bara helgen kvar här sen åker jag hem.

Illamåendet har gått över sen jag slutat med medicinen och mår redan mycket bättre. Förutom att jag har ont till & från ibland så är allting bra. Känns bra, väldigt bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0