Utgång med flickorna =)

Jaa vad ska man säga? Jag hade en av dom bästa kvällarna på länge igår. Middag med Sandra, kom alldeles för sent in till stan och därför hade insläppet stängt dit vi skulle först, gapskrattandes genom Stockholms gator, Sanna som skuttar omkring, inne en sväng på after, taxi i två minuter, alldeles för lång kö till white room och Mc donalds innan sängdags.











Idag mår jag väl som man förtjänar antar jag, kom inte hem förens halv sex i morse.. Farligt paj i huvudet och allmänt sliten men det är helt klart värt det. Blev en lyckad sista kväll även om vi inte hann till stället vi bestämt från början. Nu börjar Hejdå:na igen och jag måste säga hejdå till älskade Sandra.. För fem veckor. Ska försöka fixa till mej lite smått och röra på mej in till stan och träffa Hannes över en fika.  tjiingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0