Ännu ett hejdå..

Så var ännu ett till hejdå gjort för ikväll. Jag och Sannah satte oss på Café 60 med mat, té/latté och kakbit och spenderade några timmar där med massa härligt skvaller och skratt. Det var himla mysigt men tiden gick dock alldeles för fort och vips var det dags att säga hejdå i slussen. Gud så jag kommer sakna den här pluttan! Det gjorde ont i hjärtat mitt att se hennes blöta kindor och veta att det dröjer evigheter tills vi ses igen. Men jag hoppas verkligen att Sannah kan komma ner några dagar innan jul och hälsa på och träffa min prins! Jag älskar dej så mycket pluttan och vet faktiskt inte vad jag gjort utan dej - Spetember 08 kommer alltid finnas i mitt hjärta!


Nu börjar det kännas ganska så tugnt med att säga hejdå till mina kära vänner så det ska bli skönt på tisdag då allting är över och jag sitter på planet till min fina prins! Då har jag gjort det svåraste och det är att säga hejdå och sen dröjer det inte länge innan vi står och kramar om varandra igen. Jag älskar er allihopa så mycket! ♥

På tisdag ska jag ta farväl av min absolut bästa vän och det känns... riktigt mycket och därför måste jag börja förbreda mej redan nu i huvudet. Det känns som om att det både kan bli väldigt svårt och jobbigt men tyvärr måste det göras och då kan man inte göra det på något bättre sätt än det bästa. Men vi får några timmar tillsammans imorgon oxå innan tisdag kommer så jag ska ta vara på all tid som finns. 
 

Ibland låter det nästan som om att jag ska till andra sidan jordklotet och ska vara borta i flera år så jag måste påminna mej själv om att det faktiskt bara är Tyskland. Men jag är van att ha en sån nära relation till ett fåtal av mina vänner så därför det känns lite extra tufft. Men det kommer bli så bra när jag väl kommit fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0