Bästa vän!

Älskade Hannes... Hur ska jag klara av att säga hej då och åka ifrån dej på tisdag? Min fina vän, som visat mej riktigt vänskap och som stöttat mej i vått & tort i alla lägen. Även om våran vänskap inte funnits i evigheter tog jag dej till mitt hjärta från första stund och sen dess har jag haft så galet kul tillsammans med dej. Lite som Piff & Puff..  Alla gånger vi varit på Cattis och sommaren 09 kommer bli ett stort minne! Du kommer vara den första som besöker mej i mitt nya land, som jag ska visa alla ställen och som jag ska dra med på nya äventyr. Jag kommer sakna dej nått förjävligt, men månaderna kommer gå fort och vips så är jag tillbaka med nya erfarenheter. Jag älskar dej!

Till middag serverades det suschi buffé och två glas vitt vin på drottninggatan i sällskap av Hannes. Efter maten blev det en promenad genom gamla stan med massa fnitter och skratt innan vi sa hejdå i slussen och åkte hem på olika håll. Under delar av kvällen var jag på vippen att bli sentimental och fälla några tårar, men jag höll mej.. Vi har många dagar kvar att spendera tid med varandra innan det riktiga hejdå:et och jag åker. Iih, det var nästan jobbigt att bara skriva dom sista orden. Jag vill inte säga hejdå utan våran kontakt kommer bara ske på lite andra förhållanden under en tid. Mm, det kändes mycket lättare att se det från den sidan.
   




Bilderna är ifrån en av våra ute kvällar på Cattis. Berusade, svettiga efter allt dansande och jävligt bäst helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0