En dag på stan.

Tjolahopp..

Vi var riktigt segstartade i morse och låg kvar i sängen länge och myste innan verkligheten kallade. Packade upp alla mina saker och la in allt på rätt plats i garderoben. Mina kläder upptar mestadelen utav garderoben just nu, fniss.. Blev lite bråttom och fick ta en snabb dusch och göra mej i ordning på... hmm.. 40 min? Bra jobbat Daniel.

Det blev en fika på stan med pojkarna och även Anna & Louise kom dit och joinade oss. Mycket trevligt.. Vi gick förbi skobutiken så Louise fick köpa sina stövlar som man lätt dödar för att få som kvinna och sen blev det en sväng förbi Saturn där jag hittade en jättefin kamera som fick följa med hem.. Nu ligger den på laddning men från och med imorgon lovar jag att bli bättre på att lägga upp bilder och sen måste jag även visa er mitt fina hem.

Tyvärr verkar det som om att min dator börjar ge upp, det har ju varit lite strul fram och tillbaka sista tiden men nu vill den inte ladda upp batteriet så nu kan jag bara använda den när strömkabeln sitter i.. Vet inte riktigt vad jag ska göra men jag får skicka iväg ett mail till HP och höra efter med dom. Känns ju lagom kul att en sån pass ny dator redan säckar ihop.

Jag och Tobbe kom hem för en stund sen och ska bara byta om. Ingen av oss orkar stå vid spisen så det får bli pizza till middag på stan och senare i kväll blir det filmmys hemma hos Anna & Lousie med Willhem, så med andra ord blir det en lugn fredagskväll och det känns inte fy skam.

Kommentarer
Postat av: Anonym

heh, batteriet är kanske slut?

2009-10-18 @ 17:26:52
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0