-

När jag kom fram till Enköping hämtade Fredrik och Linn upp mej på stationen med bilen och sen var det full rulle på en gång. Hela huset var fullt med familjemedlemar och jag blev så glad över att se barnen.. Dom bara växer och växer och jag tycker faktiskt inte det var så länge sen jag var här sist nu. Det blev fika ganska så på direkten och sen har det bara rullat på och blivit sen kväll nu. Fastnade dock lite för mycket vid datorn medans barnen fortfarande var vakna men jag fick igång skype och kunde inte slita mej. När barnen lagt sej bjöds det på en riktigt god middag med många härliga skratt och intressanta disskutioner, till efterrätt blev det glass. Imorgon ska jag änga all min tid till barnen och umgås med dom så mycket som möjligt innan dom lägger sej. Hoppas på att sitta ner och prata lite vuxen prat med dom äldre oxå. Jag är grymt sugen på att slänga ihop en bulldeg under förmiddagen och fika med färska bullar så jag tänkte flörta lite med Maria, jummie...

Ska inte sitta uppe allt för länge ikväll eftersom Linn kommer in redan vid klockan nio imorgon bitti och väcker mej. Om man nu måste ha tidiga morgonar finns det nog inget bättre sätt att vakna till än när hon tassar in på tå så försiktigt och väcker mej. Jag missade avsnittet av Inlåst som sändes igår på tv4 och jag har hört så mycket bra om det så jag tar med mej datorn ner i sängen och somnar till det.


Men först blir det en snabbis ut i kylan, brr...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0