Jösses !

Det senaste dygnet har minst sagt varit hysteriskt och kaotiskt. Redan min andra dag här sa jag att tanten är inne i vårat rum och snokar runt  för att hon är så jävla nyfiken men Tobbe ville inte tro det om henne. Men när jag stod inne på toaletten och gjorde mej i ordning igår hör jag hur någon tassar omkring på tå på våran våningen och skramlar utanför toalettdörren i köket och då är det kärringen som är i farten. Jag bestämmer mej för att låsa våran dörr till rummet när jag sticker ut mitt på dagen och när jag och Tobbe kom hem efter stan blev våra misstankar sanna. Kärringen berättar i princip hur dum i huvudet jag är framför Tobbe som låst dörren för hon skulle minsann in och städa där medans vi var borta. När vi sa att vi ville ha lite privatliv och kunde ta hand om det själva blev hon minst sagt rasande och bland det värsta man kan säga på tyska for ut ifrån hennes mun med svarta ögon.

Allt känns jävligt tugnt just nu och jag är på vippen att bara packa ihop mina väskor och fara hem för jag längtar verkligen hem nu. Saknaden efter Sandra, Hannes och Sannah är så stor att det nästan gör ont nu. Jag mår långt ifrån bra och paniken bara växer utav att situvationen är som den är. Vi sitter hemma hos Louise och Anna ikväll igen och hänger, supermysigt.. Här trivs jag så bra och känner mej lugn. Har precis ätit middag och nu sitter fina Louise och spelar gitarr för oss alla. Imorgon bitti ska vi börja leta efter ett nytt boende här för både jag och Tobbe vägrar att sova där en ända natt till men jag känner mej så splittrad på vad det är jag vill göra, är Tyskland något för mej ?! Jag sa att jag måste testa för annars kommer jag aldrig förlåta mej själv men nu har jag testat och det är faktiskt inte någon höjdare alls. Men med ett bra bonde kanske allting känns mycket bättre och jag trivs igen, för det var ju faktiskt himmelriket jag åkte till..






Kommentarer
Postat av: Sandra

hej vännen. min dator strular så de va därför ja bara försvann. vi får höras imorron så ska ja skicka lite musik till dej. Allt kommer bli bra ska du se, allt går lite upp och ner. Man måste tillåta sej själv att ha sina ner dagar oxå. Men till slut när allt får lägga sej lite vet ja att de kommer bli bra och ja finns alltid här i både upp och ner dagarna vännen.

gonatt å dröm sött.

älskar dej

2009-10-21 @ 00:54:17
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

vad hemskt :/ Våran tant var likadan när vi bodde i Sthlm i Danderyd (innan vi flyttade till älta). Vi hyrd eju en del av lägenheten, men hon hade dörrnyckeln till våran del oxå så hon brukade vara inne och snoka... Hemskt! Det är ju ens privatliv och sina privata saker hon går igenom!. Men skämpa på! Det kommer nog kännas bättre när nu har någon annanstanns att bo.

2009-10-21 @ 17:30:23
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0