Fredag.

Usch, jag ligger här i sällskap med mitt bulltande huvud. Det blev alldeles för mycket av det goda igår och det får jag lida för idag. Vi stack iallafall iväg till stan senare på kvällen och mötte upp lite folk för att dra vidare till krogen. Jag hade inte en ända tanke på att ta med mej mitt pass när vi skulle ut men såklart blir vi alla leggade så jag och Lousie säger hejdå till dom andra och satte oss på en bar istället och tog ett glas och pratade innan vi tog taxi hem. Det var inte fy skam det heller även om det har varit härligt att få dansa loss till tidig morgon.. Men helgen har precis börjat!

Alla är nog ganska så trötta och sega idag så vi kommer nog bara slappa här ett bra tag så jag tänkte knalla iväg till affären och handla lite för att sen laga spaghetti och köttfärssås till oss alla. En god advocadosallad med dressing och feta ost med, mums. Måste betala räkningar från Sverige, svara på massa mail och fixa lite med arbetsförmedlingen med.



På spårvagnen påväg in.



Står och väntar på folket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0