En lugn kväll.

Det blev verkligen en lång dusch. Jag pelade hela kroppen, tvättade håret, la ansiktsmask och hoppa i myskläderna. Det behövdes verkligen! Efter allt festande här nere har min hud tagit så mycket stryck så jag måste ta hand om den. Imorgon hoppas jag hinna med en sväng förbi gymmet så jag kan sola solarium så man får lite färg mitt i hösten oxå.

Påväg till affären sprang vi på Willhelm så han följde med óch handla middag. Tobbe lagade mat (efter att jag lovat att göra det imorgon) medans jag låg och läste, till efterrätt blev det kladdkaka som Anna´s syster så snällt bjöd på och nyss har jag smällt i mej en alldeles för stor bit av en bull-längd. Jag har sovit större delen av kvällen när jag inte ätit och läst men är fortfarande lika trött. Tänkte gå och borsta mina tänderna nu och sen krypa ner under täcket och börja på nästa bok.. Får se hur många sidor jag hinner med innan jag somnar med boken på magen ;)

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0