Regnet bara öser ner..


brr.. Kom nyligen in efter att tagit kvällens sista cigg och det är inte nådigt kallt utomhus nu. Fortsätter den här kylan kommer det inte dröja länge innan vinterjackan kommer fram från sin plats på sommaren. Jag är ju inte lite avundsjuk på folket i Tyskland såna här dagar, baby klagar över att dom kanske har 18 g och lite blåsigt medans vi har frost på nätterna och framåt mitt på dagen.. hmpf. Det är inte okej, haha.. Men snart så har jag det så oxå.

Så länge jag kan minnas har jag alltid haft oturen att bli dålig utav antibiotika, enligt läkarna tål jag det men jag bli alltid extremt hängig och trött, ibland feber och känner mej allmänt slut i hela kroppen. Lika så blev det den här gången av kuren, fast iofs petade jag i mej två tabletter samtidigt som läkaren hade ordinerat kväll och sen är det bara en tablett dagligen så jag hoppas att det blir bättre.

Smällde nyligen i mej två ost mackor med ett glas oboy till och ligger nu nerbäddad under en filt i sängen och pratar med min vacka pojke med dom speciella ögonen på msn. Jag älskar att vara kär och det känns så mycket lättare att kriga mot världen nu när man är två om det. Jag är en drömmare och jag kan inte låta bli att drömma mej bort om framtiden, alltihopa känns verkligen så rätt i dagsläget och jag ser framtiden väldigt ljus tillsammans med Herr Höglund även om det kommer bli tufft vissa gånger. För bara några veckor sen hade jag absolut inte kunnat tänka mej det här.. Hade något sagt att jag skulle kära ner mej i en karl i Tyskland hade jag bara skrattat dom rakt i ansiktet och sagt my ass. Jag har alltid varit impulsiv och dragit iväg på mina små resor, men tyskland, utomlands, en norrläning.. Nä det trodde ja då aldrig.

Mycket prat om kärleken och prinsen hit o dit här i bloggen just nu, men det är vad som snurrar runt i mitt huvud..

Det blir personlig väckning av prinsessan imorgon igen, Linn skulle komma in vid nio tiden så jag ska försöka att inte blir allt för sen ikväll... Om jag kan slita med från datorn dvs, fniss.



Kommentarer
Postat av: Mikkis

ÅH! Så fina ni är!

Jag blir helt lycklig inombords :)

2009-10-12 @ 12:38:49
URL: http://unnatural.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0