8

Jaa, vad ska jag säga? Det börjar dra ihop sej och är bara åtta dagar kvar till flytten. Å T T A  D A G A R, det här är helt sinnessjukt. Det kommer ta ett bra tag att smälta alltihopa och kanske inte för ens jag är på plats och börjat packa upp mina saker som jag verkligen förstår det hela. Vissa kan tycka det gått alldeles för fort och att jag är alldeles för impulsiv och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte förstod er för jag skulle reagera på exakt samma sak om någon i min närhet kom och berättade det jag ska göra. Men är det rätt så känns det på en gång och mn mage säger verkligen att det är det här jag ska göra. Det ända som får mej att tveka är mina nära & kära men månaderna kommer gå fort och snart ses vi igen.

Jag måste gå igenom alla mina kläder och plocka ut det jag vill ha med mej och lite till. Hur fan väljer man ut kläder när man inte vet hur framtiden blir? Gahh..  Endast 30 kg och ett handbagage på 10 får jag ha ombord på planet, hur fan ska jag lyckas med det? Skulle jag ha åkt tåg istället?! Nää, då hade nog min älskling fått en inre panik och större chock över allting jag packat ner. Har två par jeans som jag måste springa förbi skräddaren med och få lagade för måste jag ha med mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0