En bra bit på vägen.

Packning börjar lida mot sitt slut och jag tror att jag fått kläm på det nu.. Har lite tvätt som ska tvättas och tryckas ner, en necisär som ska ner och sen är det bara handbagaget kvar. Sen måste jag städa, gå igenom alla papper och köpa en del små saker innan jag åker.

Tröttheten sitter kvar sen igår och jag allting tar lite längre tid än vanligt att göra. Mina tankar är helt hos D, jag undrar så hur det gått och vad som hänt. Lilla gubben, det är inte rättvist.

Ska äta lite nu, ta en dusch och sen slänga på mej lite kläder. Har två par jeans att hämta från lagning inne i stan och sen blir det två fikor. Jag längtar redan efter att få krypa ner i min säng ikväll. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0