En extra dag..

När Linn väckt mej i morse och jag legat och dragit mej ett tag blev det frukost medans hon satt och pysslade. Så himla mysigt att sitta och dricka sin kaffe i lugno & ro medans hon och mamma höll på med sitt vid bordet. Förmiddagen blev till lunch och vi käkade och sen följde jag med och tittade när hon var på simskolan. När vi var klara där blev det en sväng förbi apoteket för att hämta ut min medicin och sen hem och fika med kannelbullar, jummie..

Hela eftermiddagen har vi bara myst och umgåtts, Fredrik och jag hjälptes åt med middagen och nu har vi precis ätit. Barnen sitter bänkade framför bolibompa och jag ligger i sängen och vilar lite. Jag mår så illa och känner mej förbannat trött i kroppen, men jag tror att det är tackvare antibiotikan som jag tar. 

Egentligen skulle jag tagit tåget hem ikväll men istället passar jag på att hinna umgås både med barnen och Maria & Fredrik en dag extra innan jag åker iväg till Tyskland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0