En extra timme..


Godmorgon,

Sitter i soffan helt nyvaken nu.. Det är riktigt pissväder ute idag, kallt, rått och små regn - Riktigt höst väder med andra ord! Så himla skönt att ställa tillbaka klockan en timme och kunna sova lite extra. Tobbe ska iväg och plugga hos pojkarna idag så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag vill sola och det behövs tvättas men jag vet faktiskt inte vart man tvättar ännu.. Allting är stängt på söndagar här så det kommer nog bli ganska så segt idag.   Ska titta på flygbiljetter hem till Sverige iallafall för jag ska åka hem en vecka om ett tag. Måste bara planera vart jag ska sova under tiden hemma.


Kommentarer
Postat av: carro

hos oss!!!!

2009-10-25 @ 15:37:20
URL: http://carolinebrenden.blogg.se/
Postat av: Lena

Hallå vad fan tror du du skall sova HHHÄÄÄÄRRRRRRRRRRR,Är du så jävla trög våga ngt annat min son.Kramizar i massa

2009-10-25 @ 18:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0