En väldigt kär vän som skrivit till mej idag. ♥

Gubben.
Om något går fel, hör av dig. Vi löser det då.
Men jag tror att allt kommer gå bra för dig. Detta är din chans till att få något som du vill ha och förtjänar. Du är värd det bästa av det bästa. Du är värd det renaste i människor och guld. Av vad jag har hört så låter Tobbe som en toppenkille, och det hoppas jag verkligen att han är.
Du gör en varm i hjärtat, du får en att le när tårarna pryder ens kinder. Du fyller en med glädje och man kan inte göra annat än att älska dig.
Du har mycket att ge, du har mycket att få.
Håll om dig själv nu, klappa din egna hand och känn av hur fin du är.
Låt detta vara din tid!


Vad ska jag säga? Jag blir både så rörd och väldigt glad, näst in till stum. Är så tacksam för alla fina vänner jag har omkring mej och jag älskar er otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0