Hemma ensam.

Flygresan hit var rena helvetet.. Jag fick sån huvudvärk och feber så jag visste inte vad jag skulle ta mej till, försökte sova bort tiden för att det skulle gå fortare att komma fram men hade en tant brevid mej som pratade konstant med mej. Vi hade medvind hela tiden så det tog bara en timme och femtio minuter att komma fram så när jag hämtat ut bagaget och kommit ut från gaten får jag lite lätt panik över att inte Tobbe står där. Ja tänker inte på att vi var framme tidigare än vad vi skulle och börjar leta efter honom.. Tillslut hittar vi varandra och resan hemåt kunde börja!

När vi kom hem bäddade Tobbe ner mej på direkten efter en dusch och där har jag legat fram tills nu. Har haft feberfrossa hela natten och min plutt har nog inte fått sovit många minuter tyvärr av att jag bökat runt som fan. Jag mår lite bättre nu och har börjat plocka upp lite smått. Ska hoppa in i duschen och göra mej i ordning lite för när Tobbe kommer hem ska vi nog in till stan och träffa dom andra tror jag.

 / D

Kommentarer
Postat av: gamla tanten

Skönt att veta att du är framme. Sköt om dig nu så du blir pigg. Hoppas att allt i ditt liv blir som du önskar: Ha det jättebra: Massor av kramar

2009-10-14 @ 14:51:49
Postat av: Jessica

stackare, hoppas du blir bättre snart. ledsen att få höra att en pratglad tant satt bredvid dig ;P. hoppas allt går bra. saknar dig. puss

hälsa tobbe från mig.

2009-10-14 @ 18:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0