Inlåst.

Dagen börjades med en lång skön välbehövlig sovmorgon till halv tolv. Tanken var då att jag skulle ta tag i det sista och kolla igenom packningen, alla viktiga papper jag ska ha med mej och sen finslippningen på handbagaget.
 Men min fina prins var inne på msn och tog upp intresset och jag glömde snabbt bort det jag skulle göra och istället låg jag och pratade bort dagen med honom innan jag skulle iväg. Nu är jag alldeles för pigg för att lägga mej och sova fast det egentligen är vad jag precis skulle behöva göra och det är alldeles för sent att börja stöka runt här hemma med det jag tänkt göra i förmiddags. Ihopp om att tröttheten ska komma tänkte jag knäppa på ett avsnitt av Inlåst på webben och ägna den kommande timmen åt serien.

Vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0