Jag är stolt över dej, Tobbe!



Idag har Tobbe varit och hämtat alla våra saker med lite folk. Efter sej lämnade han denna underbara lapp. Jag kan inte låta bli att mysa lite extra när jag läser det. Rätt åt henne!


Efter en alldeles för kort natts sömn stod farbror doktor först ut på to do listan idag. Det gick smärtfritt och efter det gick vi till Mensa för att käka lunch. Det blev en snabb tur på stan där en färgglad t-shirt fick följa med och sen åkte jag hem medans Tobbe åkte till kärringen för att hämta alla saker, jag fick faktiskt inte följa med för är fortfarande rasande över vad hon gjort! Det blev en powernap i soffan och en timmes underbar läsning i boken "När ingen annan ser". Nu måste jag fixa lite käk och sen blir det duschen för fulla muggar, byta om lite snabbt och sen väntar studentfest ikväll. trevligttrevligt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0