Jag kommer behöva hjälp.

I tre timmar nu har jag gått igenom alla kläder samt skor och plockat ut det jag vill ha, en del ligger fortfarande i tvätten och lite kläder har jag hos några vänner jag ska hämta. Så jag är inte klar på långa vägar, MEN... Det är redan alldeles för mycket! Behöver jag verkligen tio par skjortor, lika många jeans och tjugo t- shirtar/linnen? Jag får huvudvärk utav det här! Hur fan ska jag lyckas förminska den här packningen till endast 30 kg? DET GÅR INTE ! I handbagaget ska jag ha dator, viktiga papper osv så allting måste få plats i två ynkliga väskor. Herregud! Skulle jag ha tagit tåget..?

Älskling, blir inte rädd! Allt det här kommer jag inte få med och jag ska göra mitt bästa för att plocka ut det absolut viktiaste. Hur man nu gör det ?!!?? suck...





 

Haha, alla skor som jag ställt fram syns inte på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0