Jag ska bli sambo om bara 9 dagar.

Nu är det bestämt.. Den 13:de går flyget med mej på mot Bazel och därefter ett tåg som ska ta mej till mitt nya land och hemstad. Tyskland, Freiburg.. Allt blev helt plötsligt så verkligt när vi äntligen fått ett datum för flytten och jag känner hur svetten börjar rinna från min panna. Det är massor som måste planeras och fixas, vänner som jag vill hinna umgås med och säga hej då till och.. Herregud jag vet inte!

För tillfället är ja så sjukt tom på ord... Jag sitter bara och skrattar och fnittrar helt hysteriskt och behöver nog nypa mej många gånger om i armen för att förstå att det händer! Den här lyckan kan inte beskrivas samtidigt som avskeddet med mina vänner gör sej påmint.

Det kommer bli en lång natt för det här kommer ta lång tid att smälta det här.. Bara igår kväll när jag och Tobbe pratade på msn var det i stil med "Vi ses snart, Vi ses om någon vecka eller två" m.m men nu när biljetten är köpt ikväll har vi faktiskt ett datum att sikta in oss på. Även om jag självklart är jävligt nervöst så känns det toppen..


Snart ses vi älsling! ♥

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tihi! Ja, snart ses vi!Om 8 dagar närmare bestämt. Jag är så lycklig! Ska hem till Louise och dela med mig lite av glädjen.

Puss och kram <3

2009-10-05 @ 19:50:29
URL: http://kiwipojke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0