Magen kurrar efter en sen middag och maten ligger framme på diskbänken.

Ska alldeles strax slänga ihop något smaskens att äta men dock har jag inte den blekaste om vad ännu..  Det blev en lång fika inne i stan med min kära vän SannahCafé 60 under kvällen. Vi har planerat min bloggdesign eftersom det är hon som ska göra den, pratat om livet och skrattat massor. Det är verkligen dom här guldkornen i livet som gör det så fantastiskt. Jag har verkligen kommit in i en period just nu att jag helldre umgås med mina nära & kära över ett glas vin och en middag eller en fika istället för att hänga ute på olika krogar och supa skallen av sej. Självklart älskar jag utelivet på klubbarna med, men inte lika mycket och ofta längre..

Nu kallar köket och maten på mej, heja heja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0