Myspys ♥

Nu när vi "bor" hemma hos Lousie för tillfället eftersom vi packat ihop våra saker och dragit från tanten får vi inte många sekunder över för varandra, ensamna. Så ikväll bestämde vi oss för att gå ut och äta tillsammans. Det blev grekisk mat på en jättemysig reasturang inne i stan och det är absolut inte sista gången jag går dit.. jaa, jag vet.. Det är ofta jag säger så men maten var helt fantastiskt, vinet lika så och personalen var underbara! Vi fick några timmar för oss själva där vi bara kunde sitta och prata i lugn & ro... Vi blev medbjudna på fest ikväll men jag är sjukt sliten från igår och har inte den minsta lust med att gå ut så vi tackade nej och istället ska jag krypa ner i sängen brevid min plutt.

Imorgon kommer våran annons ut i tidning om boende och av tidigare erfarenheter från bekanta kommer telefon gå varm hela dagen så jag hopas att vi får någonting vi båda tycker om och gillar. Bäst av allt skulle vara ifall vi får en egen etta till ett rimligt bra pris men nu kan vi verkligen inte vara kräsna. Ska bli så himla skönt att få ha vårat eget och kunna packa upp allting, för just nu är allting en ända oreda och alla saker ligger verkligen huller om buller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0