Nattiinatt..


Jag har legat instängd i min bubbla med boken och läst nåra timmar nu under kvällen på soffan och tänkte alldeles strax krypa ner i sängen för att sova. Jag är nog fortfarande lite små chockad över beskedd som kommit under kvällen från Sverige. Jag vill inte att det ska vara på riktigt, jag vill att allt bara ska varit en dröm när jag vaknat imorgon bitti. Lillsnuttan, jag vill bara ha dej i min famn och krama om dej.. Mamma din oxå! Jag tänker på er så mycket! ♥

Äntligen lyckades jag och Sandra time varandra på msn och hann prata där ikväll vilket var oerhört skönt. Hon har många kloka ord att säga till mej och även fast vi är långt borta ifrån varandra och bara har internet att prata via just nu känns allting så mycket bättre efter att växlat några ord med henne. Få dela allting med henne.  Min lycka, min styrka, mitt allt - Sandra! Jag älskar dej.


God natt på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0