One love - T. Höglund ♥

Ikväll känns det extra jobbigt att krypa ner i en tom säng och lägga sej för att sova. Jag saknar Tobbe så himla mycket och det blev inte lättare när vi ringde och sa god natt till varandra. Saknaden blev så påtaglig av att höra hans lugna röst och pengarna som tog slut mitt i samtallet. 9 min och 34 sek var det jag fick men allting gick så snabbt. Kändes som att vi bara han säga "hej och hur mår du?" och sen klick.. Jag kommer bli pank om jag ska fortsätta ringa till Tyskland, den korta stunden vi pratade ikväll kostade 58 kr, helt sinnessjukt. Avståndet är långt och jag tvivlar inte en sekund på att vi inte kommer fixa det tills jag kommer dit men det är små sakerna som känns jobbiga med att vara ifrån honom, speciellt så här i början. Men lika så kommer det kännas när jag åker ifrån mina vänner. Det är inte lätt att välja mellan det viktigaste man har och ens kärlek, men jag är oerhört rörd och tacksam för det fina stödet mina vänner visar mej varje dag.

Nu flyr jag in i boken min tills dess att ögonlocken hänger ner till knäna på mej.
God natt.


Kommentarer
Postat av: Mona

Hej! Tack för en trevlig blogg och grattis till nya kärleken. Ville bara tipsa om att man kan prata med varandra över nätet via Skype, vet inte vad det kostar men mycket billigare är det i alla fall!!! Lycka till.

2009-10-02 @ 14:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0