Packningen fortsätter...

Först blir det en kopp kaffe med cigg nu och sen ska jag fortsätta med packning där jag slutade igår. Jag måste försöka rensa ut lite till och få ner allting en aning. Gå igenom alla viktiga pappaer och se vilka jag ska ha med mej och inte. Dock har jag inte löst problemet med vad jag ska packa i ännu.. hmm.. Som ni hör är det mycket att tänka på och inte världens lättaste att bara packa ihop allting över en dag.

Vid två sticker jag iväg till Sanna (Det finns två Sannor i mitt liv!) och säger hejdå och sen kommer Doni hem ikväll. Jag ska möta upp honom på Centralen när planet landat och han tagit sej in dit och krama massa på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0