Påväg..

Nu är jag ombord tåget som tar mej till Enköping, vi passerar snart Bålsta så det är inte långt tid kvar. Solen lysser starkt på mej genom fönstret och det är en fin höst dag. Humöret går upp & ner och därför ska det bli extra skönt att komma bort ett tag, igen. Försöker reda ut mina inre tankar. Jag känner mej fortfarande så sjukt förvirrad & splittrad men allting blev så verkligt när jag utalade orden med Sandra i telefon idag. Jösses, Sandra... Det känns riktigt hårt att åka ifrån henne men jag kommer aldrig förlåta mej själv om jag inte gör det. Det finns skype, mail och msn.. Vi kommer fixa det!

Jag ska krama ihjäl mina älsklingar när jag är framme och busa massor med dom så det blir nog inte mera bloggande förens senare ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0