Perfekt hejdå.

Det blev en toppen dag igår! Först ut hade jag bestämt träff med Lina. Vi tog en runda på stan och tittade i lite olika butiker innan hennes fötter gav upp i klackarna och vi bestämde oss för att sätta oss ner och ta en fika. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, många gamla minnen kom på tal och jag skrattade som aldrig förr till en del saker. Det var länge sen jag faktiskt hade det så roligt och trevligt. Vi sa hejdå, kramades och bestämde att hon ska komma och hälsa på mej i mitt nya land snart!

När vi sagt hejdå skyndade jag mej bort till centralen där jag skulle möta upp min älskade kusin Sandra. Vi tog en promenad i kvällskylan bort till K5 och satte oss där för att käka. Maten var kanon och vi hade riktigtriktigt mysigt. Mycket gamla minnen som kom på tal och jag kunde inte fått en bättre sista kväll för ett tag framöver tillsammans med henne. Efter maten tog vi en fika bit bort innan det var dags att säga hejdå. Självklart var det tokjobbigt att säga hejdå men det gick bättre än vad jag trodde, det var väl efteråt som det brast lite. Men jag vet att jag gör rätt beslut även om det känns förjävligt att lämna ett fåtal här hemma. Vi kommer ha kontakt på ett annat sätt än vad vi har nu och sen vips är det jul och då är jag tillbaka.


Jag ska röra på mej in mot stan för att ta en fika med Sannah och säga hejdå ikväll. Det blir mycket fikandet nu, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0