Slutkörd, nu ramlar jag ihop i en hög i min säng.

Det blev en alldeles för lång natt för min del och lika så dag. Det har varit fullt upp hela dagen med allt krigande och kämpande för min kära vän med alla myndigheter och socaltjänsten hit & dit. Jag är helt slut nu fast klocka bara är drygt tjugo i tio och det har knappt blivit någon sömn överhuvudtaget på 40 timmar.. Jag är glad att jag kämpade så hårt till att hitta en lösning så att det fanns en valmöjlighet, att det nu inte blev så är inte min sak att bestämma för det valet kan inte jag göra. Det viktiga för mej var att det fanns en lösning och en annan väg att gå hur svår, jobbig och hemsk den än må vara.. Tycker bara det är jävla tråkigt att det blev som det blev och jag är rädd för vad som kan hända nu - för det kan sluta hur fan som helst..

fan.

Ligger och skakar som en jävla torktumlare för att jag fryser så mycket, ska krypa ner fullt påklädd under täcket och själa åt mej många timmars sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0