Ständigt på resande fot.


Godmorgon,

Hur mår ni? Sovit gott?

Egentligen har jag ganska så bråttom den här morgonen och en hel del saker att ta i tur med innan klockan slår två idag. Men jag är alldeles för trött för att stressa och köra på i hundraåttio så det får blir det som det blir. Jag måste packa, duscha och titta igenom posten innan jag drar hur som helst. Vid tre sätter jag mej på tåget och åker till Enköping över helgen. Ska bli så mysigt att att umgås med barnen hela helgen, jag har längtat efter dom. Det har blivit väldigt mycket resande fram och tillbaka sista tiden men jag älskar när det händer mycket saker runt omkring mej men jag var ju vart min slutdestination är för ett tag framöver.  

Stort grattis till dej Sofie på 19 års dagen, jag hoppas du får en fin dag med dina nära & kära. :) Jag hoppas vi hinner ses på en fika i helgen eftersom det kommer dröja ett bra tag innan jag åker till Enköping igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0