Trött.

Usch, jag förstår inte vart min trötthet kommer ifrån. Jag går runt och är konstant trött hela tiden även fast jag sov till halv tre idag. Jag fryser och har ont i hela kroppen, bara jag inte håller på att bli sjuk - IGEN.. Suck.  Vi har farit runt på stan och kollat i affärer idag, jag köpte en vinterjacka och sen blev det mat på Donken.. Aahh, älskade Mc Donalds, det känns lite som hemma! Tänkte ta en lång varm dusch nu och sen sätta på mej pyjamasbyxor och sovtröjan och krypa ned i sängen och läsa. Har bara några sidor kvar på "När ingen annan ser" men som tur är har jag laddat upp med lite fler svenska böcker så mej går det ingen nöd på. Nästa bok som står på tur är "Flickan som inte fick finnas", jag älskar att stänga in mej i min lilla bubbla där bara boken existerar och världen där ute blir bortglömd för ett ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0