Var är du, min ork?

Jag har hamnat i någon konstig svacka nu. Går runt och är trött hela tiden, orkar knappt hålla ögonen öpnna utan jag måste gå och lägga mej hela tiden. Dom två senaste dygnen har jag inte gjort annat än sovit. Lagt mej ner i sängen i hopp om att läsa en stund men istället har jag somnat på en gång. Det finns ingen hejd på det. Orken är som bortblåst. Är det hösten som gör det? Eller är det min kropp som säger nej? Vad det nu än är som gör det känns det lite små jobbigt. Man vill ju inte sova bort tiden.

Har precis stått framför spisen och slängt ihop en sen middag till min karl som jag lovat. Blev pommes, kött och ketchup - kanske inte det mest glamorösaste men gott var det fast jag inte var hungrig. Det får bli en tidig kväll till sängs igen för imorgon har jag en hel del att ta i tur med. Blir en tur på stan, måste packa, städa, handla och massa andra måsten.

Fick två samtal ifrån Sverige idag och gud så skönt det var att höra deras röster igen. När jag pratade med Sandra var det svårt att hålla tårarna borta för fan vad jag saknar henne! Har försökt tittat på lite flyg idag för att åka hem en vecka men det blev något fel för det kom inte fram några flyg överhuvudtaget. Det stod att det inte fanns några priser för den aktuela perioden även om jag flyttade fram och back det en vecka. Jag får kolla upp det närmare imorgon.

Kommentarer
Postat av: BlueBaloo

Du vet att du ALLTID är välkommen hit o få lite spa:)

puss

2009-10-25 @ 21:46:30
Postat av: Fredrik Hjortman

Tja!

Jag vet ett ställe du kan bo några dagar i Sverige.

Dom tar hand om dig ,pysslar om dig och tillhandahåller hyffsat käk. Välkommen till oss när du är hemma!!!! Kramar Fam Hjortman

2009-10-26 @ 12:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0