A night to remember..

Jag ligger på ena sidan utav Doni´s säng och nästan gråter över att jag skrattar så mycket. Han har bland den sjukaste humorn jag varit med om och han har gjort allt för att jag ska må bra inatt och det har jag verkligen gjort. Vi har både suttit och pratat väldigt seriöst ena stunden medans nästa sekund har vi legat dubbelvikta på golvet och skrattat, jaaa eller iallalfall jag. Det är såna här tillfällen som jag verkligen är tacksam över mina fina riktiga vänner.

Övertrött är nog bara förnamnet just nu och hade det inte varit för att en kompis till Doni är påväg hit med cigg till oss hade jag legat och sovit för längelänge sen.

Nuuu sitter Doni och skrattar i sängen och pekar på tv:n och skriker " TITTTA, TITTAAA TV:N NUUU DANIEL !! " helt hysteriskt.. Fan, det här börjar spåra ut nu.. Jag undrar vad grannarna har att säga.. Jag är så trött.

Ska göra ett försök med att ställa klockan på 11 senare idag men vettesjutton ifall jag kommer lyckas ta mej upp.. Well, vi får se.. Har lite papper att kopiera på bibblan, måste lägga på två brev på postlådan och sen hjälpa Mr med lite ärenden som ja sa förut. Kaffe kommer vara min drog idag med andra ord..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0