Börjar hösten med en utomlandsresa!

På tisdag morgon drar jag och två vänner iväg till Portugal Albufeira en vecka. Allting blev bestämt väldigt hastigt men idag är biljetterna fixade och jag ser fram emot en härlig vecka med massor av sol, bad och goda drinkar! En perfekt start på den kyliga hösten som kommer att komma! Svävar fortfarande helt uppe i det blå och kan inte riktigt hajja att jag äntligen kommer ifrån Sverige och får åka utomlands på semester en vecka. Allting kom på tal idag och några timmar senare var det bestämt och klart - men ibland gäller det att vara snabb och impulsiv!

To do lista;
- Klippa mej
- Köpa solkräm, olja
- Tvätta - Packa
- Ta en sväng förbi Biblioteket
- Försöka få tag på en mp3 med mer minne än min att låna
- Träffa dom närmaste vännerna
 

Det är säkert en hel del små saker att ta i tur med oxå som alltid men det är på det stora hela det jag ska hinna med.

Jag kommer ta med mej min dator och blogga på som vanligt under veckan. Det blir inte bara en ren semester vecka för min del utan jag måste även söka jobb så det är därför jag tar med mej datorn. Men kommer enbart vara inloggad på bloggen dom tillfällen jag sitter vid datorn under den veckan.

Portugal, Albufeira



Jag kommer att komma hem som en pepparkaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0