Det går så jävla bra just nu!

Det har verkligen gjort mej gott att komma ifrån Stockholm några dagar och bara fått vara. Jag har byggt upp en styrka satt jag kan ta världen med stormsteg och under dom här dagarna har det hänt så mycket roligt så jag knappt fattar det själv. I morse när jag vaknade fick jag nästan nypa mej själv i armen för att inse att det inte är en dröm utan att det faktiskt är på riktigt. Allt flyter på så jävla bra nu och idag blev jag uppringd av ett jobb jag sökt och dom ville ha mej på en interjuv redan imorgon. Så jag kommer ta ett tidigare tåg för att gå på det imorgon. Det är ett heltidsjobb som personligassistent åt en 9 årig pojke och det skulle vara guldvärld ifall dom väljer mej. Inte bara för att få en ekonomisk trygghet utan även att få ta chansen att få utföra ett sånt jobb och utvecklas i sej själv.

Jag ska börja packa ihop mina saker lite smått här nu och sen ta en tur in i badrummet och lägga två ansiktsmasker och raka mej så jag slipper stressa imorgon. Sen blir det bums i sängen så jag är utvilad och har hela förmiddagen tillsammans med mina älsklingar innan jag sätter mej på tåget.

Vi hörs förmodligen innan interjuven när jag sitter på tåget.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0