Sjuk..

Det blev en riktigt lyckad kväll igår.. Vi träffade på massa härliga partysugna människor som vi umgicks och dansade loss med. Mr X kom dit så vi hängde ihop ett bra tag innan jag hakade upp med lite andra människor. Jag hade en as äcklig snubbe efter mej som stod och dansade och kladdade på mej, han försökte tränga sej in på toaletten när jag skulle dit så jag lurade idioten om att jag hade svininfluensan och hostade lite extra och då försvann han fort som fan, haha..  Kvällen var riktigt lyckad och jag hade as kul fram tills att vi skulle hem. Vi gjorde ett stopp på donken på hemvägen men jag fick bara i mej en halv hamburgare för min feber blev bara värre och värre. Tillslut tog vi en taxi hem och söta Doni bäddade ner mej i sängen och satt och höll om mej tills jag somnade för att jag frös och hade sån hög jävla feber, det är nog den värsta feber jag varit med om och det var inte alls kul.. Allt var bara svart för ögonen och kändes som en dröm, det var inte det att jag var speciellt jättefull utan jag mådde bara så jäkla dåligt.

Vaknat till och från under hela natten och kallsvettas och fryst om vartannat. Nu verkar det som om att febern har gett med sej så nu har jag bara min rinnande näsa och onda hals att ta hand om. Blää, jag hatar att vara sjuk. Nu ligger jag och väntar på att vi ska gå och köpa pizza och sen tänker jag inte göra många knop idag förutom att umgås med Doni och zappa mellan olika tv kanaler innan jag ska orka ta mej hem till mej..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0